Monday, June 24, 2013

Apparently, Elder Hays can no longer think, write or speak in his native English after 6 months in Germany......hmmmm

Diese Woche ist seemlich gut gegangen.  Ich habe nicht so viel daruber zu reden aber ich kann ein paar dinge erklären.  Wir haben viel diese woche mit Br. Me*** gearbeitet und ihm geholfen.  Er braucht eifach etwas zu tun so wir haben ihn eine Aufgabe gegeben wo er ein Lektion zu ein Mitglied belehren konnte.  Er hat fein gemacht mit Schriftstellen und er hat notietzen aufgeschrieben, es war einfach super. 

Gestern hatten wir besuch von dem Freiberg Temple Präsident.  Her kam and gab ein unglaubliche Theme über was passieren wird nach diesem Leben.  Wir saßen in ein Kreis und wir stellten Fragen vor.  Er hat der Geist bei ihm und wir konnten es ganz stark fühlen.  Er hat so viele Antworten gegeben die unserer Mitglied wirklich brauchte. 
Sorry for speaking in German.  It's getting hard to speak and think in english.  Loosing lots of words haha.

Trotzdem, Trevor...Gehorsam ist der Erste Gesetz des Himmels...aber...Ich freue mich zu hören das alles wieder Gerade ist.

Das Wasser ist mehr zurück gegangen.  Wir dienen immernoch aber.  Es gibt ein Paar dinge der wir immernoch tun mussen mit aufraumen und so was aber es ist am meistens zurück.

Am Donnerstag besuchten wir eine Beerdegung.  Er war ein Freund von Enrico und die Muttie hat uns eingeladed zu dieser Beerdegung.  Wir saßen in der Evangelishe Kirche und ein Pfarrer hat zu uns gesprochen.  Als ich diesen Worten gehört hatte, wollte ich erklären zu diese Leute, was passieren wird mit ihren Verwanter.  Diese Letzte Monat habe ich über Joseph Smith studiert.  Er hat vielen wunderbaren Ansprachen gegeben die ich nie gehört habe. 

Ich verpflichte euch seine Büche zu studieren, und was er gemacht hat. 
Ich kriege an MRT im zwei Wochen.  Es wird wahrscheinlich im Leipzig stattfinden.  Ich bete für euch und wünsche alles gute.

naja,
Elder Hays

(translation from Googletranslate)


This week has gone well seemlyI do not have so much to talk about it but I can explain a few thingsWe have worked a lot this week with Br Me*** and helped him. He needs eifach to do something so we gave him a job where he could teach a lesson to a member. He did fine with scriptures andhe wrote notietzenit was just great.

Yesterday we had visit from the Freiberg Temple PresidentCame forth and gave an incredible theme about what will happen after this lifeWe sat in a circle and we asked questions beforeHe has the spirit in him and we could feel it very stronglyHe has given so many answers that reallyneeded our member.

Sorry for speaking in GermanIt's getting hard to speak and think in englishLoosing lots of words haha.

NeverthelessTrevor ... Obedience is the first law of heaven ... but ... I am glad to hear that everything is straight.

The water is more declinedWe are still, however. There are a couple of things we need to do still with aufraumen and stuff but it is mostly back.

On Thursday we visited a BeerdegungHe was a friend of Enrico and the Muttie us has turned to Deinstall this BeerdegungWe sat in the Evangelic church and a pastor has spoken to usWhen I heard these words, I wanted to explain to these people what will happen with her VerwanterThis lastmonth I have been studying about Joseph Smith. He has given many wonderful speeches I have ever heardI enjoin you to study his Bücheand what he has done.

I get on MRI in two weeksIt will probably take place in Leipzig. I pray for you and wish you all the best.
well,

Elder Hays

PS  the MRI on his shoulder is tomorrow:)  

No comments:

Post a Comment